معرفی شرکت داده پردازش هوشمند سپنتا

شرکت داده پردازش هوشمند سپنتا از سال اول تاسیس، خدمات و پشتیبانی شبکه و کامپیوتر را در مراکز مختلف آغاز و تا امروز نیز منشا خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است بسیاری از مجموعه های طرف قرار داد با وجود دشواری ها و فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکلات خود ارزیابی نموده اند ثبت مراحل سرویس نگهداری از درخواست مشتری، تا حل مشکل، جهت گزارش گیری و برنامه ریزی مدیریتی، از اقدامات نوین بخش پشتیبانی سخت افزار محسوب میگردد. نمونه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری، اعزام کارشناس، تلفنی، ریموتی، نیروی مستقردر محل کارفرما ودرمورد پروژه های بزرگ اعزام تیم در محل می باشد.

شرکت داده پردازش هوشمند سپنتا در سال 1399 با هدف ارائه کلی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به سازمان ها و ادارات دولتی و بخش خصوصی تاسیس گردید. اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص این شرکت همواره بر آن بوده است که با وجود یک مجموعه کامل در زمینه ی فناوری اطلاعات ، سازمان ها و نهادهای دولتی دیگر نیاز به همکاری با چند شرکت مختلف جهت برآورده کردن نیاز های خود نداشته باشند. به همین منظور دستیابی به این هدف شروع به ایجاد واد طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری ،سخت افزار ،خدمات پشتیبانی ،تعمیرات و نگهداری،آرشیو الکترونیک و داده آمایی ،نرم افزار خدمات وب و پهنای باند ،مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی ،تامین نیروی متخصص کرد و با گرداوری این بخش ها تحت نام یکسان ارائه خدمات به سازمان ها و نهاد های دولتی ،شرکت های خصوصی و اشخاص دارد.

ساختمان شرکت داده پردازش هوشمند سپنتا

واحد برنامه نویسی

واحد طراح گرافیک

داده آمایی و آرشیو الکترونیکی

سرویس، نگهداری و تعمیرات و تجهیزات رایانه ای

شرکت داده پردازش هوشمند سپنتا از سال اول تاسیس ،خدمات و پشتیبانی شبکه و کامپیوتر را در مراکز مختلف آغاز و تا امروز نیز منشاء خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است بسیاری از مجموعه های طرف قرارداد با وجود دشواری ها و فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکلات خود ارزیابی نموده اند ثبت مراحل سرویس و نگهداری از درخواست مشتری، تا حل مشکل، جهت گزارش گیری و برنامه ریزی مدیریتی، از اقدامات نوین بخش پشتیبانی سخت افزار محسوب می گردد. نحوه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری، اعزام کارشناس، تلفنی، ریموتی، نیروی مستقر در محل کارفرما و در مورد پروژه های بزرگ اعزام تیم در محل می باشد این شرکت در زمینه های کلیه خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری حوزه فناوری و اطلاعات شامل امور سخت افزار و نرم افزار و شبکه های کامپیوتری به شرح زیر آماده ارائه خدمات می باشد، کلیه خدمات به صورت موردی یا قرارداد پشتیبانی قابل ارائه می باشد.

  • تعمیرات تخصصی قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، پرینتر، اسکنر با آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا

  • سرویس، نگهداری و تعمیرات و تجهیزات رایانه ای :سخت افزار، نرم افزار، شبکه

  • انجام سرویس های دوره ای جهت کاهش خرابی های احتمالی

  • استفاده از نیرو های مقیم جهت خدمات پشتیبانی

  • تهیه و تدوین شناسنامه تجهیزات کامپیوتری

  • پشتیبانی فنی سرورها

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفا ایمیل معتبر وارد کنید.

فهرست