خدمات نرم افزاری

تاریخ انتشار : 2023/07/22

طراحی سایت

طراحی سایت شامل فرایند طراحی و توسعه صفحات وب و اجزای مختلف آنها است که برای ارائه اطلاعات، خدمات و محصولات به کاربران اینترنتی ایجاد می شود. در فرایند طراحی سایت ، از طراحی و گرافیک تا برنامه نویسی و توسعه وب سایت، از طریق انجام مراحل مختلف به دست می آید.

سئو و بهینه سازی

بهینه‌سازی موتور جستجو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با به کار بردن آنها، صفحات یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجوی یک موتور جستجو بالا تر از رقبا دیده می‌شود.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت یعنی اینکه به طور مرتب، وب سایت را از لحاظ مشکلات و خطاها بررسی کرده و آن را به روز و مرتبط نگه داریم. این کار باید به صورت مداوم انجام شود تا بتوانید وب سایت کارآمد و به روزی داشته باشید و سئو و رتبه بندی سایت را بهبود ببخشید.

 

اپلیکیشن

اپلیکیشن یا آن طور که به طور روزمره به کار می بریم app نوعی نرم افزار است که می تواند بر روی رایانه، تبلت، گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های الکترونیکی نصب و اجرا شود. به اپلیکیشن ها «برنامه کاربردی» یا «نرم افزار کاربردی» هم گفته می شود.

بلاگری

یکی از اصلی ترین مهارت های بلاگرها که تمام این افراد باید داشته باشند توانایی در جذب افراد به وسیله محتوای تولید شده و تعامل با افراد است. پس اگر نتوانید در جذب و تعامل با افراد موفق عمل کنید به راحتی شکست می خورید.

برخی از مشتریان

fa_IR